23 ianuarie 2008

Velvet


Deschid ochii...incet...pleoapele grele ma indeamna sa mai stau putin,dar ma trezesc intr-un final..trag de mine....sunt singura in pat.Sunt inca somnoroasa,dar imi dau seama ca doar te-am visat.Dar totusi ma simteam atat de bine la tine in brate...Ma ridic.Imi aprind o tigara.zambesc...Ce bine`a fost sa`ti aud vocea la 7...Cred ca de`aia am visat ca am dormit cu tine.Obisnuinta...Mai trag un fum,prietena mea cea mai buna,tigara,care imi e alaturi in fiecare zi ma trezeste de-a binelea..Ih..ce urat e afara,frig..posomorata zi.N`am chef sa ies...ma duc pana la baie,ma spal pe fata si pe dinti.Ma intorc la mine in camera,imi deschic calculatorul,intru pe net,nimic interesant...numai frustrati la ora asta...mai aprind o tigara.Mi-e din ce in ce mai dor de tine..Nu stiu cum sa fac sa ne vedem mai repede.Am goluri in stomac numai cand imi amintesc cum e sa nu`mi fie dor...ochii sinceri,"mici si prietenosi"...in care ma pierd de`atatea luni...isi mai au rostul cuvintele?..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O parere...:D