17 noiembrie 2009

I decided to be a witch :))

Ok...o sa scriu azi despre ceva cam ciudat pentru mine,io asta obisnuita ca lumea in care traiesc sa aiba cat de cat legatura cu ratiunea.Deja incep sa`mi pun intrebari..in legatura cu mine.eu de fapt cre`ca o iau cam razna dar refuz tratamentul.
here we go..
vi s-a intamplat vreodata sa va ganditi la o piesa,sa o aveti in cap,si intamplator sa te sune cineva,2 minute mai tarziu si undeva in fundu` apelului sa se auda exact piesa aia la care te gandeai?sau sa mergi pe strada,tot asa,sa ai in cap o melodie si primul lucru pe care il auzi cand dai drumu la sonor la greenchannel sa fie exact piesa aia?
Sau cretina senzatie de deja`vu...stii anumite chestii pe care aparent le vezi sau auzi pentru prima data..
si..care`i frate treaba cu visele dubioase?visez ciudat,incalcit,e ca`n filme,jur!ma trezesc in mijlocul noptii din nimic,ca din cel mai de rahat cosmar.
am tot cautat pe net,diverse explicatii pentru coincidente,deja`vu,sau asa zisele semne din viata mea de zi cu zi;peste tot sunt explicatii tampite,superficiale,iar eu incep sa cred ca am o problema.
Uite exemplu cretin...in seara de Halloween ma duc in regie,la niste prieteni,ne pregatim sa iesim in oras(dracu,doar nu suntem tampiti,cautam orice pretext de party)
si`i zice o prietena lui stefan,la caterinca,vezi doamne cica eu sunt vrajitoare.facem noi misto pe fazele astea,plecam in oras,mergem intr`un bar,bauturica,tombola,la 12 noaptea cine castiga palaria de vrajitoare,fara nici un fel de "sfori trase"?subsemnata.
in ultimul timp am avut parte numai de situatii de genul asta...coincidente aparent explicabile,dar dubioase pentru mine.
asadar,in lumina evenimentelor recente...m-am hotarat.am gasit si explicatia..
SUNT VRAJITOARE!!!:))
acu...hai si pe partea ailalta...coincidente.Multe si deodata,dar simple coincidente.Mintea mea pur si simplu interpreteaza cum vrea ea.mi-ar placea sa cred in explicatii rationale,daca nu as fi avut parte de atatea cacaturi.eu ma tot agat de chestiile rationale,da vad ca vin astea fara explicatie si-mi dau peste bot.
in fine..mi`e somn.
sper sa nu mai visez,de data asta..sau daca visez,sa visez si eu un rasarit de soare pe un deal,plin de iarba inalta si grau,pe la 4-5 dimineata,intr-o zi de aproape vara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O parere...:D