31 ianuarie 2010

Alta Leapsa

Patru filme care mi-au plăcut :
hm...dorian gray..the notebook...gia..the hours...the others...how to train your dragon..oops!:)


Patru cărţi care mi-au plăcut :

Oscar Wilde - Dorian Gray
Paulo Coelho - Invingatorul e intotdeauna singur
Stephenie Meyer - Twilight Saga(stiu...e pt copii mici:) )
Hector Malot - Singur pe lume

Patru prieteni apropiaţi :
Ush`
Iulia
Ana(eu iti zic ana...:P)
'Morena'


Patru mâncăruri preferate
salata de boeuf
covrigi calzi cu Sana
salata de telina cu pui
dorada cu legume trase la tigaie


Patru lucruri pe care le-am făcut azi :
am colindat magazinele
m-am plimbat prin zapada
am ras cu tine
am mers cu taxi`ul


Patru locuri in care am dormit :

pe bloc
in masina
la Mandarine`
la Campulung

Patru ţări pe care le-am vizitat :
n`am dkt una..da urmeaza a doua in iulie si a treia in septembrie :)

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :
F.64
GreenChannel
Blogul Pufosului
Ana`s blog

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :
Canon 40D...accesorizat
2 poze inramate..;)
un maimutoi de la Prizee,cadou cul:)
lumanarele de diverse forme si culori..:D

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :
Ugg Boots
colanti:))
fular
tricoul bluza-lunga

Patru profesori preferaţi :
Dna Szasz,de departe!
profa de bio,ca era a dracu`:)
profa` de romana,Tufeanu Raluca
SuperStanuta,profa de geografie!

Patru colegi de bancă de până acum :
Andrei
Iulia
Ush`
Volk

Patru numere preferate :
10,12,14,15 si 4

Patru poeţi preferaţi :
Bacovia
Baudelaire
Macedonski
Byron


Patru concerte la care am fost :

Metallica
AC/DC
Guano Apes
GreenChannelMusic nr.1

Patru persoane cu care am vorbit azi :
Iulia
Puf
Ushu`
Costi


Patru instrumente la care aş vrea să cânt :

pian
chitara
tobe
harpa (Da,Mandarine,si eu sunt curioasa:) )

Patru materii preferate :
romana...scriam pagini intregi de comentarii
istoria..
engleza
geografia


Patru regrete :

hm...nu se spun astea..

Patru persoane cărora le pasez leapşa :
Pufosului
Ush`
Toma
Mara

Un comentariu:

O parere...:D