1 aprilie 2010

Pazea,ca vine...


Da jos perdelele,scoate toate asternuturile,pune la spalat!Fa mancare,fa curat!Spala geamuri,ca daca nu sunt curate "te bate dumnezeu",du-te la piata si cumpara TOT ce gasesti,indiferent daca iti trebuie sau nu!Tipa la toata lumea ca nu iti iese tie ciorba,drobul sau friptura,de parca zici ca vine Armaghedonul.Trebuie sa mananci si sa bei pana iti vine rau,sa ajungi la spital daca se poate....Dar ce conteaza??E PASTE...e odata pe an..Da,pasteti fericiti,ca oricum v-ati nascut ca sa mancati si sa beti ca porcii!
Aceleasi filme,aceleasi emisiuni la teve,hai sa fim mai buni..transmitem in direct de la mitropolie sau de undeva din fundu tarii,unde preotul (unul din aia pe care ii vedeti la tv ca si`o trage in cur cu altu) aprinde o lumanare cu bricheta si da "lumina",iar oamenii se calca in picioare ca ultimele animale pentru o bucata de pasca,sau paste,sau ce mama lu' proces verbal e aia.
Mi se pare mie sau o parte din traditiile noastre ne indeamna sa fim CRETINI?
Respect?Bun simt? ce-i aia? eu n-am mai vazut de mult..
spuneti-mi ce javra sunt,ca imi bat joc de sarbatori si de Dumnezeu...va rog chiar..abia astept sa va dau peste bot...cu toata dragostea!
Am boala pe voi,FATARNICILOR!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O parere...:D