6 martie 2010

Dezamagire pentru Pandoristi

Ca o veritabila scriitoare,cu bascuta mea de frantuzoaica,o tigara,esarfa sic, si apa mea plata de fitze(Vittel,a se citi!) imi asez impresionantul posterior pe scaun in fata calculatorului si va adresez o intrebare: De ce ar trebui sa ia "Avatar"ul Oscar(uri)?
Povestea este extraordinar de rasuflata,za hiumans descopera o planeta noua,si o civilizatie superioara lor pe care vor s`o calce in picioare cu orice pret din cauza unui cacat care valoreaza jdemii de milioane de catralioane de dolari.BLA BLA!
"Da ba da and vreodata s-a mai facut un astfel de film?" vine intrebarea din partea lui Gheo, care a vazut si el minunea si i s-au umezit pantalonii cand a vazut-o pe printesa Na'vi sau pe Michelle Rodriguez.
Pai ma Gheo, vrei sa iti enumar pe degetele de la o mana sau de la ambele?
Intr-adevar, ar merita Geimz Cheameron un Uoscar...la efecte bre!Aici ne-a cam dat mucu! Dar..exista o vorba..sa dam cezarului ce e al cezarului.
Iti imaginezi cum ar fi sa castige cacatul in fata unor filme care chiar spun o poveste?...(vezi "Precious", "The Hurt Locker", "Inglorius Basterds"-Tarantino rupe mufa iar!)
M-am apucat de citit Coelho, "Invingatorul este intotdeauna singur" si sincer sper sa nu fie chiar atat de real cacatul din minunata industrie numita Hollywood,ca atunci e trist rau de tot.
Si nu vreau sa ia "Avatar" Oscar pentru cel mai bun film,ci "The hurt locker" al lui Katheryn Bigelow, ex-a lui Cameron, numai asa ca sa dea un fel de bitch'slap alora care spun ca femeile reprezinta sexu slab!si sa-i faca in sac lu fostu!:))
Eu ma intorc la Inimani Mal-u meu (despre asta in alt post!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O parere...:D